Antalya Su ve Atıksu İdaresi Genel Müdürlüğü (ASAT) ASAT3-G3- Lot 2 Minibüs Tipi Kuka Kanal Temizleme Aracı Alımı, Sözleşme İmzalama Niyet Bildirimi

ALTYAPI YÖNETİM VE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ

SANAYİ VE TİCARET A.Ş.

13.11.2019

Sayı

:

AL-62-2019-0912

Konu

:

Sözleşme No. ASAT3/G3 Lot 2-

Sözleşme İmzalama Niyet Bildirimi

 

 

 

 

Teklif Sahibinin Yetkili Temsilcisi Dikkatine:

 

Gönderim Tarihi: Bu bildirim 13.11.2019 tarih itibariyle faks ve posta yoluyla gönderilmiştir.

Sözleşme İmzalama Niyet Bildirimi

İşveren                       : Antalya Su ve Atıksu İdaresi Genel Müdürlüğü (ASAT)

Proje                          : Sürdürülebilir Şehirler Projesi II

Alt-Proje                    : Antalya Sürdürülebilir Su ve Atıksu Yönetimi Projesi

Sözleşme Başlığı        : ASAT3-G3- Lot 2 Minibüs Tipi Kuka Kanal Temizleme Aracı Alımı

Ülke                            : Türkiye

Kredi No. / Hibe No. : 8843-TR / Alt-Kredi No: 03

İhale No                     : ASAT3-G3

Sözleşme İmzalama Niyet Bildirimi (Bildirim) yukarıda belirtilen sözleşme için düzenlenen ihaleye ilişkin kararımızı bildirmek için gönderilmiştir. Bu bildirimin gönderilmesi ile birlikte itiraz süresi işlemeye başlar. İtiraz Süresi içerisinde;

  1. Teklifinizin değerlendirmesi ile ilgili bilgilendirme talep edebilirsiniz, ve/veya
  2. İhale sonucu kararına ilişkin bir şikâyet başvurusunda bulunabilirsiniz.
  1. Başarılı Teklif Sahibi

 

ASAT3-G3- Lot 2 Minibüs Tipi Kuka Kanal Temizleme Aracı Alımı, 

 

Adı:

Enermak Enerji Makine ve İnşaat Sanayi Ticaret Ltd. Şti

Adresi:

Ostim Mah. 1234. Sokak No:125 Yenimahalle/ ANKARA

Sözleşme Bedeli:

233.312,00 Euro (KDV hariç)

 

2.Diğer Teklif Sahipleri

 

ASAT3-G3- Lot 2 Minibüs Tipi Kuka Kanal Temizleme Aracı Alımı, 

 

Teklif Sahibinin Adı

Teklif Fiyatı

Değerlendirilen Teklif Fiyatı

(Döviz Kuru 6,1783)

Güneri Mak. San. ve Tic. A.Ş.

256.880,00 Euro

1.587.081,70 TL

Esman Çega Çev. Ekip. Güv. Araç Sis. San. ve Tic. Ltd. Şti.

1.592.000,00 TL

1.592.000,00 TL

A Yangın Güv. Sis. San. ve Tic. A.Ş.

1.555.000,00 TL

1.555.000,00 TL

3. Teklifinizin başarısız bulunmasının sebep(ler)i

-

4. Nasıl bilgilendirme talebinde bulunulabilir?

SON TARİH: Bilgilendirme talebinde bulunma süresi 18.11.2019 (yerel saat) gece yarısında sona erer.

Teklifinizin değerlendirme sonuçlarına ilişkin bilgilendirme talebinde bulunabilirsiniz. Eğer bilgilendirme talebinde bulunmayı tercih ederseniz, bu Sözleşme İmzalama Niyet Bildirimini aldıktan sonra üç (3) İş Günü içerisinde yazılı başvuruda bulunmanız gerekecektir.

Başvuru yazınızda sözleşme adını, referans numarasını, Teklif Sahibinin adını iletişim bilgilerini belirtiniz ve bilgilendirme talep yazısını aşağıdaki adrese gönderiniz:

Dikkatine: Murat ZEYDANLI

Ünvan/Görev: ALDAŞ Genel Müdür Yardımcısı

Kurum: ALDAŞ Altyapı Yönetim ve Danışmanlık Hizmetleri Sanayi ve Ticaret A.Ş.

E-posta adresi: yonetim@aldas.com.tr

Faks numarası: +90 242 259 32 20

Eğer bilgilendirme talebiniz 3 İş Günü olarak belirlenen süre içerisinde alınırsa, talebinizden itibaren beş (5) İş Günü içerisinde tarafınıza bilgilendirme sağlanacaktır. Söz konusu süre içerisinde bilgilendirme sağlayamamamız halinde,  İtiraz Süresi söz konusu bilgilendirmenin sağlandığı tarihten itibaren beş (5) İş Günü uzatılacaktır. Bu durumda, uzatılan İtiraz Süresinin sona ereceği tarih bilahare tarafınıza bildirilerek teyit edilecektir.

Bilgilendirme yazılı olarak, telefon yoluyla, video konferans yoluyla veya bizzat yapılabilir. Bilgilendirmenin nasıl gerçekleştirileceği derhal tarafınıza bildirilecek ve bilgilendirme tarihi ve saati teyit edilecektir.

 

Eğer bilgilendirme talebinde bulunma süresi sona erdiyse, yine de bilgilendirme talebinde bulunabilirsiniz. Bu durumda,  mümkün olduğunca hızlı şekilde ve her halükarda Sözleşme Karar Bildiriminin yayınlandığı tarihten itibaren en geç onbeş (15) İş Günü içerisinde tarafınıza bilgilendirme sağlanacaktır.

5. Nasıl şikâyet başvurusunda bulunabilirsiniz

Süre:  İhale kararına itirazda bulunmak için yapılacak şikâyet başvuruları, en geç 27.11.2019 (yerel saat ile) gece yarısına kadar teslim edilebilir.

Başvuru yazınızda sözleşme adını, referans numarasını, Teklif Sahibinin adını iletişim bilgilerini belirtiniz ve ihale ile ilgili şikâyet başvurunuzu aşağıdaki adrese gönderiniz.

Dikkatine: Murat ZEYDANLI

Ünvan/Görev: ALDAŞ Genel Müdür Yardımcısı

Kurum: ALDAŞ Altyapı Yönetim ve Danışmanlık Hizmetleri Sanayi ve Ticaret A.Ş.

E-posta adresi: yonetim@aldas.com.tr

Faks numarası: +90 242 259 32 20

İhale sürecinin bu noktasında, sözleşme kararına itiraz etmek için ihale ile ilgili bir şikâyet başvurusunda bulunabilirsiniz. Bu şikâyet başvurusunda bulunabilmek için önceden bilgilendirme talebinde bulunmuş olmanız veya bilgilendirme almanız gerekmez. Şikâyet başvurunuzun İtiraz Süresi içerisinde sunulması ve İtiraz Süresi sona ermeden tarafımıza ulaşması gerekir.

Daha fazla bilgi:

Daha fazla bilgi için, bakınız IPF Borçluları için Satın Alma Düzenlemeleri (Satın Alma Düzenlemeleri)[https://policies.worldbank.org/sites/ppf3/PPFDocuments/Forms/DispPage.aspx?docid=4005] (Ek III). Şikayet başvurunuzu hazırlamadan ve sunmadan önce bu hükümleri okumanız gerekir. Ayrıca, Dünya Bankası’nın “İhale ile ilgili şikayetlerinizi nasıl iletebilirsiniz?” [http://www.worldbank.org/en/projects-operations/products-and-services/brief/procurement-new-framework#framework] başlıklı rehberi de sürece ilişkin faydalı açıklamalar ve örnek bir şikâyet mektubu sunmaktadır.

Özet olarak, dört temel gereklilik mevcuttur:

  1. ‘İlgili bir taraf’ olmanız gerekir. Yani bu durumda ihaleye teklif veren bir Teklif Sahibi ve Sözleşme İmzalama Niyet Bildirimini alan taraflardan birisi olmanız gerekir.
  2. Şikâyet başvurusunda sadece ihale sonuç kararına itiraz edilebilir.
  3. Şikâyet başvurusunu yukarıda belirtilen süre içerisinde sunmanız gerekir.
  4. Şikâyet başvurusunda Satın Alma Düzenlemelerinde istenen tüm bilgileri sunmanız gerekir (Ek-III’te açıklandığı gibi).

6. İtiraz Süresi

SON TARİH: İtiraz Süresi 27.11.2019 (yerel saat ile) gece yarısı itibariyle sona erer.

İtiraz Süresi işbu Sözleşme İmzalama Niyet Bildirimi iletildikten sonra on (10) İş Günüdür.

İtiraz Süresi yukarıda Bölüm 4’te açıklandığı gibi uzatılabilir.

 

Bildirim ile ilgili sorularınızı lütfen çekinmeden bize iletiniz.

İsim: Murat ZEYDANLI

Ünvan/Görev: ALDAŞ Genel Müdür Yardımcısı

Telefon : +90 242 259 32 20

E-posta: yonetim@aldas.com.tr

 

Kıvanç B. KUZAY

Genel Müdür

Bilgi

:

ASAT Genel Müdürlüğü

 

Liman Mah. Atatürk Bulv. No:265  07130 Konyaaltı/ANTALYA   Tel:(+90) (242) 259 32 16 (pbx)   Faks: (+90) (242) 259 32 20

Web: www.aldas.com.tr        e-posta: info@aldas.com.tr        Mersis No: 050005642000013        Tic.Sicil: 21437